Potujte s fANfARO, študentsko marketinško konferenco

Ljubljana, 07/03/2016 - 16:15
sou_banner-828x315.png

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že deveto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfara, ki se bo letos odvijala 14. aprila v Austria Trend Hotelu, v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanima področje marketinga - študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. Oglasi, spletne strani, embalaža in tudi sam izdelek ali storitev so dražljaji, ki vplivajo na potrošnikove odločitve. Psihologija je eden od temeljev marketinga - je potovanje po potrošnikovih mislih. Potovanje, na katerega se lahko podate na 9. fanfari in na katerem boste izvedeli, zakaj je psihologija ključen dejavnik uspešnega marketinga.

Ste se kdaj spraševali, kako zvenijo barve? Kako so slišati in zakaj bi to od njih sploh želeli, ko pa jih vendar lahko vidimo, vam bo razkrila Svetlana Ćopić (Scholz & Friends Beograd). S fanfaro bodo potovali tudi Uroš Cvetko (Mercator), ki bo zamajal naše predstave o marketinških raziskavah; Mitja Mavsar, ki nas bo poučil o pomenu oblikovanja uporabniške izkušnje ter še nekaj drugih odličnih govorcev. Vzporedno s predavanji bosta potekali tudi dve delavnici.

Po koncu programa poiščite svojega sopotnika in se pridružite tudi na končni postaji: FUNfara, visoko nad mestom.

Vstopnice so že na voljo na www.fanfara.si/prijava